پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۸
کد خبر: ۱۳۷۸۱۸
|
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
کتابخانه داوودیه منطقه ۳ برگزار می‌کند

نقد و بررسی کتاب «شادکام باشید» در دوازدهمین نشست «اهل کتاب»

دوازدهمین نشست «اهل کتاب» دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه با معرفی و نقد و بررسی کتاب «شادکام باشید» در کتابخانه داوودیه منطقه ۳ برگزار می‌شود.
نقد و بررسی کتاب «شادکام باشید» در دوازدهمین نشست «اهل کتاب»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دوازدهمین نشست «اهل کتاب» دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه ساعت ۱۵ با معرفی و نقد و بررسی کتاب «شادکام باشید» در کتابخانه داوودیه منطقه ۳ برگزار می‌شود.

در این نشست حوریه حافظیان نویسنده و عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، دکتر علی متولی‌زاده اردکانی نویسنده، پژوهشگر، مترجم و استاد علوم پایه فرهنگستان علوم و فهیمه احمدی نویسنده کتاب به همراه علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی به بحث و تبادل نظر درباره کتاب «شادکام باشید» می‌پردازند.

در خلاصه کتاب «شادکام باشید» که فهیمه احمدی و علی خویه نویسندگان آن هستند، آمده است: «در سال‌های اخیر، مطالعات در مورد شادکامی افزایش چشمگیری داشته است. شادکامی اکنون شاخه‌ای از روانشناسی مثبت به شمار می‌آید که نخستین بار مارتین سلیگمن و همکارانش در آمریکا بنیان آن را به عنوان تکمیل‌کننده رویکردهای اختلال محور ایجاد کردند. سلیگمن متوجه شد که روان‌شناسی تا اندازه زیادی در مورد دو مأموریت آخر از سه مأموریت هانس آیزنک شادکامی را مجموع لذت‌های بدون درد می‌داند.»

علاقه‌مندان و دوستداران کتاب و کتابخوانی برای شرکت در این نشست ادبی می‌توانند به خیابان دستگردی، خیابان تبریزیان، خیابان نامی، کتابخانه داوودیه مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۹۰۵۹۵۹ تماس بگیرند.
نظر شما