جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۱
کد خبر: ۱۳۷۸۷۱
|
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷

نقد و بررسی داستان «وصیت امیرعلی» در کتابخانه ابن‌سینا

به مناسبت فرا رسیدن دهه ی مبارک فجر داستان "وصیت امیرعلی" از کتاب آلبالوهای نوک خورده نوشته ستاره محمدی، سه‌شنبه ۱۷ بهمن ماه ساعت ۱۶:۳۰ در کتابخانه ابن‌سینا نقد و بررسی می‌شود.
نقد و بررسی داستان به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در راستای اجرای برنامه‌هایی با رویکرد ترویج فرهنگ کتابخوانی، داستان "وصیت امیرعلی" از کتاب آلبالوهای نوک خورده نوشته ستاره محمدی در قالب برنامه "بوی خاک" با حضور جمعی از علاقه‌مندان به هنر داستان نویسی، اعضای کانون‌های ادبی در کتابخانه ابن‌سینا نقد و بررسی می‌شود.

در نقد و بررسی داستان "وصیت امیر علی" علاوه بر ستاره محمدی "نویسنده"، زلیخا فکوری فر "کارشناس ادبی"، حمیده مشکی"منتقد ادبی" نیز حضور دارد.

داستان "وصیت امیرعلی" روایت انجام وصیت رزمنده ایرانی توسط دختر عراقی است که به واسطه شهید امیرعلی از دست داعشی‌ها نجات یافته بود. داستان "وصیت امیرعلی" از مجموعه کتاب آلبالوهای نوک خورده نوشته ستاره محمدی  در قطع رقعی و ۱۴۲ صفحه توسط انتشارات برزآفرین در بهار ۱۴۰۱ وارد بازار نشر شده است و قبلا از نویسنده کتاب "من از او می‌ترسم" نیز منتشر شده است.

 علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به کتابخانه ابن‌سینا واقع در خیابان پیروزی، میدان چهارصد دستگاه مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۰۳۱۰۳ تماس بگیرند.


نظر شما