جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۶
کد خبر: ۱۳۸۱۳۵
|
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

آموزش ساز گیتار در فرهنگسرای ارسباران

فرهنگسرای ارسباران دوره آموزش ساز گیتار از مبتدی تا پیشرفته را با حضور استاد فرشاد عابدینی سپهر برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دوره آموزش ساز گیتار از سطح مبتدی تا پیشرفته، تحت نظر استاد فرشاد عابدینی سپهر از مدرسان باسابقه ساز گیتار، در فصل زمستان روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

عابدینی سپهر متولد ۱۳۵۴، موسیقی را از ۱۵ سالگی با ساز گیتار آغاز کرده و این ساز را نزد استادانی همچون ایلوشا آخود نیک اوف، سیمون آیوازیان و هدایت سهراب فرا گرفته است. او دبیر اولین همایش موسیقی فلامنکوی ایران بوده و بیش از دو دهه سابق تدریس موسیقی دارد. 
 
گیتار نوعی ساز زهی است که با پیک یا انگشت نواخته می‌شود و از این جهت که سیم‌های آن در اثر ارتعاش تولید صدا می‌کنند، به سازهای گروه زهی تعلق دارد. گیتار ۶ سیم دارد و این ساز علاوه بر داشتن قدمت تاریخی قابل توجه (چه از لحاظ ساختار آن و چه از لحاظ تکنیک‌های نوازندگی) توانسته است همگام با تحولات موسیقی غرب پیشرفت چشمگیری داشته باشد؛ که در نتیجه گونه‌های متفاوتی از آن به وجود آمده و هم اکنون جایگاه ویژه‌ای در موسیقی جهان دارد.

علاقه‌مندان به آموختن ساز گیتار برای ثبت نام در این دوره می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸-۲۰ داخلی‌های ۱۲۷، ۲۲۵ و ۱۱۲ تماس بگیرند.

تعداد بازدید : 0

نظر شما