پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۲۹
کد خبر: ۱۳۸۱۹۰
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱

«طلوع رنگ‌ها» در نمایشگاه نقاشی نگارخانه پردیسان فردوس

نخستین نمایشگاه انفرادی نقاشی مجتبی قاسمی با عنوان «طلوع رنگ‌ها»، در نگارخانه پردیسان فردوس برگزار می‌شود.
«طلوع رنگها» در نمایشگاه نقاشی نگارخانه پردیسان فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ مجتبی قاسمی در نخستین نمایشگاه انفرادی نقاشی خود با عنوان «طلوع رنگ‌ها»، از یکم تا هشتم اسفند ۱۴۰۲ در نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس میزبان بازدیدکنندگان است.

در «طلوع رنگ‌ها» که نخستین تجربه‌ی برگزاری نمایشگاه انفرادی مجتبی قاسمی پس از شرکت در چهار نمایشگاه گروهی است، ۱۸ تابلو از آثار این هنرمند نقاش و طراح به نمایش درخواهد آمد. عمده‌ی آثار این نمایشگاه، پرتره‌هایی از هنرمندان شعر و موسیقی معاصر کشور است که با تکنیک‌های متنوعی از جمله آبرنگ، پاستل، سیاه قلم و ... و در دو سبک رئالیسم و امپرسیونیسم طراحی و نقاشی شده‌اند.

مجتبی قاسمی متولد سال ۱۳۶۶ شهرستان ساوه است و قریب ۱۰ سال گذشته را به خلق آثار هنری در رشته‌های طراحی و نقاشی مشغول بوده است. وی طی دو سال اخیر پس از شرکت در چندین نمایشگاه گروهی، نخستین نمایشگاه انفرادی آثار خود را با عنوان «طلوع رنگها» برپا کرده است.

نمایشگاه نقاشی «طلوع رنگ‌ها»، از یکم تا هشتم اسفند ۱۴۰۲، به جز روز جمعه، از ساعت ۱۰ تا ۱۸، در نگارخانه پردیسان، میزبان هنرمندان و دوستداران هنر است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نگارخانه پردیسان، واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند و  برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.

نظر شما