پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۳۸۳۰۲
|
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

نمایشنامه‌خوانی «همه دزدها که دزد نیستند!» در فرهنگسرای ارسباران اجرا می‌شود

نمایشنامه‌خوانی «همه دزدها که دزد نیستند!» در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نهم و دهم اسفندماه در فرهنگسرای ارسباران اجرا می‌شود.
نمایشنامه‌خوانی «همه دزدها که دزد نیستند!» در فرهنگسرای ارسباران اجرا می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشنامه‌خوانی «همه دزدها که دزد نیستند!» در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نهم و دهم اسفندماه ساعت ۱۸ در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران اجرا می‌شود.

این نمایشنامه اثری از داریو فو است و امیر سیاهی کارگردان، محبوبه سعادت فر دستیار کارگردان، شهرام پیری صدیق مجری طرح و افشین اردوزاده، محبوبه سعادت‌فر، حمیدرضا سیب‌دری، مهناز مهرنیکو، مهشید عطایی و نیما جهانی نقش‌خوانان نمایشنامه‌خوانی هستند.

در خلاصه داستان نمایشنامه «همه دزدها که دزد نیستند!» آمده است: دزدی وارد خانه شهردار می‌شود. شهردار همراه معشوقه‌اش نیز وارد می‌شوند. دزد در ساعت بزرگ زنگ‌دار پنهان می‌شود و صحبت‌های آنها را می‌شنود. با خوردن ضربه زنگ ساعت به سر دزد، او از داخل ساعت بیرون می‌آید و ماجراهایی بین آنها رخ می‌دهد.

علاقه‌مندان برای خرید بلیت این نمایشنامه‌خوانی می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند. فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا واقع شده و شماره تلفن ۲۲۸۷۲۸۱۸ پاسخگوی پرسش‌های شهروندان است.
نظر شما