پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۱
کد خبر: ۱۳۸۳۸۵
|
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴

«بهار آمد»؛ جشن بزرگ نوروز در فرهنگسرای فردوس

در ماه پایانی سال و آغاز فصل بهار، جشن شاد نوروز با عنوان «بهار آمد» و حضور کودکان و خانواده‌ها در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.
«بهار آمد»؛ جشن بزرگ نوروز، ویژه‌ی کودکان و خانوده‌ها در فرهنگسرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ در آستانه‌ی سال نوی شمسی و تغییر فصل زمستان به بهار، جشن بزرگ نوروزی با عنوان «بهار آمد» و حضور کودکان و خانواده‌ها، در روزهای شنبه، دوازدهم و یکشنبه، بیستم اسفند ۱۴۰۲، از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن نمایش فرهنگسرای فردوس برگزار خواهد شد.

این برنامه که با همکاری و مشارکت گروه هنری شاپرکهای شادی برگزار خواهد شد، سعی دارد با اجرای بخش‌های متنوع شاد و موزیکال توسط شخصیت‌های عروسکی حاجی فیروز و عمو نوروز، خاله بهار و ننه سرما، ضمن ثبت خاطره‌ای شیرین در ذهن کودکان، در خصوص فرهنگسازی سنّت‌های ملی نوروزی در فصل بهار گام بردارد.

خانواده‌های علاقه‌مند برای حضور کودکان خود در این برنامه می‌توانند به نشانی فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی، فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر یا هماهنگی برای حضور، با تلفن‌های ۰۹۲۲۰۳۶۷۱۱۸ و ۰۹۳۵۱۸۹۰۴۷۸ یا ۴۴۰۸۱۰۳۹ تماس بگیرید.

نظر شما