جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۰
کد خبر: ۱۳۸۳۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

نمایشگاه گروهی نقاشی «اژی‌دهاک» در فرهنگسرای ارسباران برپا می‌شود

نمایشگاه گروهی نقاشی بوم و پارچه با عنوان «اژی‌دهاک» جمعه ۱۱ اسفندماه در فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابد.
نمایشگاه گروهی نقاشی «اژی‌دهاک» در فرهنگسرای ارسباران برپا می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه گروهی نقاشی بوم و پارچه هنرجویان ملیحه دربندسری با عنوان «اژی‌دهاک» جمعه ۱۱ اسفندماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در نگارخانه شماره ۲ فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابد.

آدرینا معروفی اصل، آرشا حسینی، آوا دهقان، آیلی حبیبی، روشنا حکیمی، سارینا گرجی، لیا سادات علوی، یسنا سادات موسوی و یسنا کوزه‌کنانی هنرمندان کودکی هستند که آثارشان تحت نظارت ملیحه دربندسری به عنوان مربی و تسهیلگر به نمایش گذاشته می‌شود.

آثار این نمایشگاه با تکنیک میکس‌مدیا بر روی بوم نقاشی خلق شده‌اند و با اقتباس از داستان‌ها و افسانه‌های شاهنامه فردوسی تصویرگری شده‌اند. هنرمندان کودک سعی کرده‌اند با روایت تصویری داستان‌هایی چون نبرد آتنا (الهه یونان) با اژدها، نبرد رستم با اژدها، نبرد فریدون با ضحاک، نبرد گرشاسپ با اژدها و... کلیات این دسته از افسانه‌های کهن ادبیات پارسی را در ذهن مخاطبان مجسم کنند.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند تا ۱۷ اسفندماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۹ به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۳۳۹۹ تماس بگیرند.
نظر شما