پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۵
کد خبر: ۱۳۸۴۴۹
|
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود:

کارگاه «تکنیک‌های مفید بازیگری» ویژه‌ نوجوانان با حضور علیرضا خمسه

با حضور علیرضا خمسه، کارگاه تکنیک‌های مفید بازیگری، ویژه‌ نوجوانان ۷ تا ۱۴ سال با مشارکت آکادمی «یکی بود یکی نبود» در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ با حضور علیرضا خمسه و مشارکت آکادمی «یکی بود یکی نبود»، کارگاه تکنیک‌های مفید بازیگری، ویژه‌ نوجوانان ۷ تا ۱۴ سال، طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۵ و ۱۶ اسفندماه از ساعت ۱۳ تا ۱۷ در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

در کارگاه «تکنیک‌های مفید بازیگری» که با مشارکت آکادمی «یکی بود یکی نبود» و با هدف آموزش اصول مقدماتی بازیگری برای نوجوانان علاقه‌مند به این رشته‌ هنری برگزار می‌شود، علیرضا خمسه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، نوجوانان را با تکنیک‌های مقدماتی و مورد لزوم برای ورود به عرصه‌ی بازیگری از جمله مهارت‌های گفتاری و حرکتی آشنا خواهد کرد.

کارگاه تکنیک‌های مفید بازیگری در دو جلسه چهار ساعته از ساعت ۱۳ تا ۱۷ طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه  ۱۵ و ۱۶ اسفند برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان در کارگاه، مدرک معتبر از دانشگاه صدا و سیما دریافت خواهند کرد. همچنین از برگزیدگان این دوره برای برنامه‌ تلویزیونی نوروز 1403 و سریال «یکی بود یکی نبود ۳» استفاده خواهد شد.

با توجه به برنامه‌ ریزی آکادمی «یکی بود یکی نبود» و سرمایه‌گذاری روی استعدادهای نوجوان، از نخبگان این دوره برای آموزش‌های تکمیلی آینده و معرفی به پروژه‌های مختلف سینمایی، به ویژه سینمای کودک دعوت به عمل خواهد آمد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و حضور در این کارگاه می‌توانند با شماره‌های ۰۹۳۹۹۹۱۵۷۷۷یا ۰۲۱۴۴۷۳۳۴۸۹ تماس بگیرند. برای آشنایی با برنامه‌های فرهنگسرای فردوس، واقع در فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی، با شماره تلفن ۴۴۰۸۱۰۴۳  تماس بگیرید.

نظر شما