جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۳
کد خبر: ۱۳۸۶۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

دانش‌آموزان مدارس به تماشای نمایش صندوقچه مادربزرگ نشستند

نمایش «صندوقچه مادربزرگ» در آخرین روز اجرای خود علاوه بر اجرای عموم، در دو نوبت پذیرای اجرای ویژه برای دانش‌آموزان بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر، نمایش «صندوقچه مادربزرگ» محصول کانون ایراندخت پردیس تئاتر تهران شب گذشته در حالی به اجرای پایانی خود رسید که صبح همان روز در دو نوبت پذیرای ۳۰۰ نفر از دانش آموزان بود و در مدت زمان اجرای خود با استقبال مناسبی از سوی خانواده‌ها همراه شد. 

همچنین اجرای پایانی این نمایش با حضور امین اشرفی رییس پردیس تئاتر تهران همراه بود. وی ضمن تشکر از فعالیت کانون «ایراندخت» پردیس تئاتر تهران گفت: تولید نمایش با مضمون آموزشی برای کودکان و نوجوانان اقدامی ارزشمند توسط عوامل اجرایی این کانون به شمار می‌رود، حضور مخاطبان و استقبال از این نمایش نشان داد که این کانون در مسیر درست خود قرار دارد. وی همچنین با اشاره به بازی بازیگران در  نمایش صندوقچه مادربزرگ تصریح کرد: حضور کودکان و نوجوانان در فعالیت‌های کانونی فرصت مناسبی برای کشف استعداد فرزندان و تقویت خلاقیت آن‌ها به شما می‌رود.

دانش‌آموزان مدارس به تماشای نمایش صندوقچه مادبزرگ نشستند

در آخرین روز نمایش صندوقچه مادربزرگ هر یک از بازیگران و عوامل اجرایی از سوی مدیریت پردیس تئاتر تهران لوح تقدیر دریافت کردند.  

نمایش صندوقچه مادربزرگ به کارگردانی «زهرا رونق» و نویسندگی  «نرجس رونق» محصول «کانون ایراندخت» پردیس تئاتر تهران بود که روز بیستم اسفنده پیش از آغاز ماه مبارک رمضان به کار خود پایان داد.   




نظر شما