پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۳۸۸۴۱
|
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
به همت کانون ادبی زمستان

فراخوان رقابت در ماه‌نشست «در آستانه» منتشر شد

کانون ادبی زمستان فراخوان بخش رقابتی ماه‌نشست «در آستانه» را منتشر کرد. این نشست‌ها به صورت ماهانه در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.
فراخوان رقابت در ماه‌نشست «در آستانه» منتشر شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کانون ادبی زمستان فراخوان بخش رقابتی ماه‌نشست «در آستانه» را منتشر کرد. این نشست‌ها به صورت ماهانه در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان به شعر و موسیقی می‌توانند با ارسال آثارشان در این رقابت شرکت کنند. 

شرکت در رقابت و حضور در نشست‌های «در آستانه» رایگان است و سه قالب ترانه، خوانندگی پاپ و خوانندگی فولکلوریک (ترکی و کردی) برای رقابت در نظر گرفته شده است. مهلت ارسال آثار از طریق تلگرام به نشانی @sajad_aziziaram تا پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ماه ساعت ۲۲ خواهد بود و رقابت حضوری برگزیدگان در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان به شرکت در رقابت لازم است به نکات زیر توجه کنند:
۱-کسانی مجاز به ارسال اثر در بخش رقابتی هستند که در صورت انتخاب، در برنامه حضور داشته باشند.
۲-هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال یک اثر و تنها در یک بخش است.
۳-در بخش ترانه و در بخش موسیقی، فایل تصویری (کم‌حجم) از اجرای خود ارسال کنید. ترانه‌سرایان می‌بایست نام و شماره تماس و نام شهر خود را به همراه بخشی که در آن شرکت می‌کنند، بالای متن ارسالی مشخص کنند.
۴-شرکت‌کنندگان دو بخش موسیقی (پاپ و فولک) ویدئو (کم‌حجم) خود را به همراه نام و شماره تماس و اسم شهر خود ارسال کنند. لازم به ذکر است که اجرای خواننده‌ها در ویدئو به صورت زنده و بدون شرایط استودیویی باشد. در غیر این صورت شرکت‌کننده حذف خواهد شد.
۵- فایل تصویری ارسالی باید کم‌حجم و بین ۱ تا ۳ دقیقه و اثر اجراشده باید از آثار خود شرکت‌کننده یا خوانندگان داخلی و مجاز کشور باشد.
۶-برگزیدگان بخش موسیقی می‌بایست همان اثر را تنها با پیانو یا گیتار به صورت زنده در برنامه اجرا کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه اینستاگرام کانون ادبی زمستان به نشانی kanoonezemestan مراجعه کنند. 
نظر شما