پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۹
کد خبر: ۱۳۸۸۷۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹

نمایش بهاری ماجراهای «شنل قرمزی» در فرهنگسرای فردوس

نمایش موزیکال «شنل قرمزی» به نویسندگی و کارگردانی «مهرداد قرآن کیش»، در سالن تماشاخونه فرهنگسرای فردوس برای کودکان اجرا می‌شود.

نمایش بهاری ماجراهای «شنل قرمزی» در فرهنگسرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ نمایش موزیکال «شنل قرمزی»، کاری از گروه هنری تاک، به نویسندگی و کارگردانی مهرداد قرآن‌کیش، از ۲۲ فروردین ، ‌روزهای دو‌شنبه تا جمعه، از ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخونه فرهنگسرای فردوس به روی صحنه می‌رود.

نمایش موزیکال و خانوادگی «شنل قرمزی» به روایت مهرداد قرآن‌کیش که با هدف ایجاد فضای شاد و مفرّح برای کودکان و والدین آنان به روی صحنه می‌رود، قصه‌ی دختربچه‌ای با شنل قرمز است که در راه رفتن به خانه‌ی مادربزرگش، با ماجراهایی بامزه و جالبی روبه‌رو می‌شود.

سامان فرشیدنیا، نهال دل‌زنده و زهرا سماواتی، به عنوان بازیگر؛ نیلوفر ابراهیمی به عنوان طراح صحنه و لباس و سرپرست گروه و مهدی ابراهیمی به عنوان دستیار کارگردان، قرآن‌کیش را در اجرای شنل قرمزی همراهی می‌کنند.

«شنل قرمزی» با یک ساعت زمان اجرا، نمایشی کاملاً شاد و عاری از صحنه‌های ترسناک است و تماشای آن برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال به همراه خانواده‌ها مناسب است.

«شنل قرمزی» تا ۳۰ اردیبهشت، روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۸:۳۰ برای عموم و صبح‌ها ویژۀ مدارس و مهدکودکها به روی صحنه برده خواهد شد.

والدین محترم برای تهیۀ بلیط می‌توانند با مراجعه به نشانی فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی، فرهنگسرای فردوس یا از طریق تارنمای تیوال اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، یا رزرو و هماهنگی اجرای ویژه با تلفن‌های 09190709250، 09220014670 و 44081039 تماس بگیرید.

نظر شما