پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۲۷
کد خبر: ۱۳۸۹۵۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱

نمایش و نقد فیلم «روشن» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «روشن» به کارگردانی روح‌الله حجازی در ششصد و یازدهمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد فیلم «روشن» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «روشن» ساخته روح‌الله حجازی یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه ساعت ۱۸ در ششصد و یازدهمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن با حضور روح‌الله حجازی (نویسنده و کارگردان) و کورش جاهد (کارشناس مجری) نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: روشن، مرد میانسالِ عشق بازیگرى نمى‌تواند خانه ثبت نامی‌اش را بگیرد و در آستانه فروپاشى همه چیز، تصمیم مى‌گیرد نقشش را بازى کند. 

رضا عطاران، سارا بهرامی و سیامک انصاری بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند که یک درام اجتماعی محصول ۱۳۹۸ است. فیلم «روشن» برنده دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد (رضا عطاران) و بهترین فیلمبرداری (مرتضی نجفی) از سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر (۱۳۹۹) شده است.

علاقه‌مندان برای حضور در ششصد و یازدهمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند. امکان خرید حضوری بلیت (نقدی) نیز از نیم ساعت پیش از نمایش فیلم وجود دارد.
نظر شما