پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۴
کد خبر: ۱۳۹۲۰۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵

نمایش شاد، موزیکال و عروسکی «نگو نمیشه» در فرهنگسرای فردوس

نمایش «نگو نمیشه » به نویسندگی و کارگردانی پویا شش پری در سالن نمایش فرهنگسرای فردوس به روی صحنه می‌رود.

نمایش شاد، موزیکال و عروسکی «نگو نمیشه» در فرهنگسرای فردوس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ نمایش «نگو نمیشه»، به نویسندگی و کارگردانی پویا شش پری، اردیبهشت ۱۴۰۳، روزهای دوشنبه تا جمعه ساعت ۱۷، در سالن نمایش فرهنگسرای فردوس به روی صحنه می‌رود.

نمایش کودکانه «نگو نمیشه»، با هدف ایجاد فضای مفرّح برای کودکان، همراه با ارائه‌ی آموزه‌های اخلاقی به آنان اجرا خواهد شد. در خلاصه داستان این نمایش آمده است؛ موش بازیگوشی به نام نارنجی در یک پیش آمد دمش کنده می شود، و حالا نارنجی برای برگرداندن دمش تلاش می کند. با بزی و زمین صحبت می کند سپس سفر خود را به آسمان و دریا شروع می کند و در آخر خورشید خانم می گوید و...

نمایش «نگو نمیشه » به نویسندگی و کارگردانی پویا شش پری، با بازیگری و عروسک‌گردانی: سپیده ساعدی، نازنین قاسمی و پویا شش پری به روی صحنه می‌رود.

 همچنین یکتا مقدس فر؛ دستیار و برنامه ریز، علیرضا حسین پور طراح عروسک ، محمدرضا شاملو فرد، طراح صحنه، سمیرا شش پری ، طراح لباس و مجید خانی، طراح پوستر این نمایش هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیط می‌توانند با مراجعه حضوری به نشانی فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی، فرهنگسرای فردوس یا از طریق تارنمای تیوال اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر، رزرو و هماهنگی با تلفن‌های ۰۹۱۹۱۳۰۸۵۷۹ و ۴۴۰۸۱۰۳۹ تماس بگیرند.

نظر شما