پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۲
کد خبر: ۱۳۹۲۱۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰

کارگاه دکوپاژ سبز در خانه‌فرهنگ محصل

کانون بانوان خانه‌فرهنگ محصل، با برگزاری کارگاه دکوپاژ سبز، دکوراسیون اردیبهشتی منزل را به مخاطبانش آموزش می‌دهد.
خانه‌های رنگارنگ اردیبهشتی با کارگاه دکوپاژ سبز در خانه‌فرهنگ محصلبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ خانه‌فرهنگ محصل با مشارکت کانون بانوان سلام، برگزاری کارگاه دکوپاژ سبز را از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳، آموزش دکوراسیون اردیبهشتی منزل را به مخاطبانش هدیه می‌دهد.

در این کارگاه عمومی که با مشارکت کانون بانوان سلام و با حضور مهندس شیخ‌الاسلامی برگزار می‌شود، اعضای کانون ضمن آشنایی با انواع دکوپاژ بهاری، بازپیرایی دکور منازل را با انواع گلدان‌آرایی آموزش خواهند دید.

«دکوپاژ» روشی تزیینی است که می‌توان با آن، به وسایل کهنه و خسته‌کننده با طراحی جدید، جلوه‌ی دوباره بخشید. در این تکنیک بسیار ساده و زیبا، از عکس، روزنامه، کاغذ کادو یا ... استفاده می‌کنند و وسایل از کاربری خارج‌شده را احیا می‌کنند. می‌توان این تکنیک ساده را روی وسایل چوبی، دیوار، درهای کابینت، شیشه، سنگ یا حتی سطوح پارافینی مانند شمع اجرا کرد و به منزل یا محل کار، ظاهر زیبا بخشید.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خانه‌فرهنگ محصل به نشانی بزرگراه شهید همت، نبش خیابان شاهین جنوبی، بوستان محصل مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۴۷4683 تماس بگیرید.

نظر شما