جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۱
کد خبر: ۱۳۹۷۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶

«توانمندسازی روحی و فکری با بهره‌گیری از ادبیات»؛ ویژه والدین دارای فرزند کم‌توان، در فرهنگسرای فردوس

کانون آهسته‌گامان فرهنگسرای فردوس، با بهره‌گیری از ادبیات سرشار فارسی، به موضوع توانمندسازی روحی و فکری والدین دارای فرزند کم‌توان می‌پردازد.
«توانمندسازی روحی و فکری با بهره‌گیری از ادبیات»؛ ویژه والدین دارای فرزند کم‌توان، در فرهنگسرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ کانون آهسته‌گامان فرهنگسرای فردوس با مشارکت انجمن آهسته‌گامان ایرانیان، از ساعت ۹:۳۰ روز شنبه ۲۲ اردیبهشت، کارگاه‌های «خلاقیت» برای کودکان کم‌توان و «توانمندسازی روحی و فکری با بهره‌گیری از ادبیات» را برای والدین آنان برگزار می‌کند.

در این نشست که به صورت کارگاهی برگزار می‌شود، دکتر طلعت کاویانپور، استاد ادبیات فارسی دانشگاه صنعتی شریف، با توجه به ادبیات سرشار از مفاهیم گوناگون و متنوع ایران، پیرامون نقش و تأثیر ادبیات در توانمندسازی روحی و فکری والدین، با بیان مصادیق و نمونه‌ها، سخن خواهد گفت و کارگاهی نیز برای پرورش خلاقیت در کودکان کم‌توان اجرا خواهد شد.

کانون آهسته‌گامان به عنوان یکی از کانونهای برتر فرهنگسرای فردوس، با همکاری و هماهنگی انجمن آهسته‌گامان ایرانیان، در زمینه‌های مختلف توانمندسازی و ارتقای ظرفیت فکری و روحی والدین دارای فرزند با نیاز ویژه (استثنایی)، فرهنگ‌سازی و اصلاح نگرش جامعه نسبت به معلولیت و احقاق حقوق این قشر فعالیت می‌کند و حضور خانواده‌های دارای فرزند کم‌توان و با نیازهای ویژه در برنامه‌های آن توصیه می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در: فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ferdos.farhangsara در فضای مجازی مراجعه کنید یا با شماره 44058900 تماس بگیرید.

نظر شما