پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۳۹۷۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴

«گنجینه هنر»؛ نمایشگاه صنایع دستی در نگارخانه پردیسان فردوس

نمایشگاه گروهی جمعی از دانشجویان رشته صنایع دستی با عنوان «گنجینه هنر»، همزمان با دهه کرامت در نگارخانۀ پردیسان فردوس برگزار می‌شود.

«گنجینه هنر»؛ نمایشگاه صنایع دستی در نگارخانه پردیسان فردوس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ نمایشگاه گروهی جمعی از دانشجویان رشته صنایع دستی با عنوان «گنجینه هنر»، همزمان با دهه کرامت، روز شنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس افتتاح خواهد شد.

آثار نمایشگاه گنجینه هنر، دست‌سازه‌های جمعی از دانشجویان رشته صنایع دستی دانشکده هنر دانشگاه سمنان و دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق است که در قالب‌های متنوع هنری از جمله سفال و سرامیک، هنرهای چوبی(معرّق و منبّت و مشبّک)، محصولات فلزی و زیورآلات و هنر قلم‌زنی، تولیدات چرمی و بافندگی(گلیم و گبّه) و ... ارائه شده‌اند.

نمایشگاه «گنجینه هنر» ۲۳ تا ۳۱ اردیبهشت، از ساعت ۹ تا ۱۸ میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود. گالری پردیسان روزهای جمعه تعطیل است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نگارخانه پردیسان، واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرید.

نظر شما