جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۸
کد خبر: ۱۳۹۸۹۲
|
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵

نمایش و نقد فیلم «میلدرد پیرس» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «میلدرد پیرس» در شصتمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.

نمایش و نقد فیلم «میلدرد پیرس» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «میلدرد پیرس» » ساخته مایکل کورتیز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۸ در شصتمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» با مشارکت کافه سینما در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.

«میلدرد پیرس» یک فیلم جنایی، درام، عاشقانه، معمایی، نوآر محصول سال ۱۹۴۵ آمریکا ساخته مایکل کورتیز (کارگردان فیلم کازابلانکا) است؛ این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن در سال ۱۹۴۶ و جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن هیئت ملی بازبینی فیلم برای جوآن کراوفورد شده است.

این فیلم با زیرنویس فارسی به نمایش در می‌آید و پس از نمایش، در بخش گفت‌وگوی ویژه با حضور کورش جاهد و امیر قادری از کارشناسان حوزه سینما نقد و بررسی می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیط به سینماتیکت بخش فیلم‌های خارجی مراجعه و به‌ صورت حضوری نیز نیم ساعت قبل از شروع اکران فیلم در فرهنگسرای حضور بهم رسانند. 

فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا واقع است و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید. 

نظر شما