پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۸
کد خبر: ۱۳۹۹۴۶
|
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸

همزمان با دهه کرامت ویژه‌برنامه فرهنگسرای منتظر در دانشگاه تهران

همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) برنامه‌های فرهنگی، هنری، خدمات ورزشی در قالب «فرهنگسرای منتظر» جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۰:۳۰ از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 14 در دانشگاه تهران اجرا می‌شود.
همزمان با دهه کرامت ویژه برنامه فرهنگسرای منتظر در دانشگاه تهرانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در آستانه ولادت حضرت رضا (ع) برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و خدماتی در قالب ایستگاهی و نمایشگاهی با عنوان «فرهنگسرای منتظر» از ساعت ۱۰:۳۰ در محل برپایی نماز جمعه تهران در دانشگاه تهران به نمازگزاران ارائه می‌شود.

مسابقه هوش چین نماز، مسابقه قرآن بخوانید؛ جایزه بگیرید، مسابقه چیدمان تصویر حضرت امام(ره)، مسابقات فکری و رومیزی، مسابقه چیدمان پازل امام زمان(عج) آقا جون منتظرتیم، رنگ آمیزی نقاشی کودکان با موضوع امام رضا (ع)، نمایشگاه فتح در غربت، مسابقه مار و پله با مضامین اخلاقی و بازی منچ از دیگر برنامه‌های اجرایی عنوان شده است.

با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و گسترش سطح آگاهی مردم در قالب طرح «کتاب در گردش»، نمازگزاران می‌توانند کتابی را انتخاب و بعد از مطالعه به نفر بعدی هدیه دهند و همچنین ثبت نام عضویت رایگان کتابخانه‌ها از دیگر خدمات قابل ارائه در نماز جمعه تهران است.

خدمات گروه‌های جهادی، طب سنتی و همچنین غربالگری و تست فشار خون نیز از دیگر برنامه هایی است که توسط گروه‌های مردمی به نمازگزاران تهران در فرهنگسرای منتظر خدمات ارائه می دهند.

دبیرخانه فرهنگسرای منتظر در فرهنگسرای اخلاق واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار فعالیت می کند.

نظر شما