جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۰۷
کد خبر: ۱۴۰۰۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
سومین دوره اجراهای آموزشی تئاتر ـ پنجمک؛

«غاز طلایی» به فرهنگسرای ارسباران رسید

نمایش «غاز طلایی» به طراحی و کارگردانی مریم کاظمی، روزهای اول و دوم خرداد در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌رود.

«غاز طلایی» به فرهنگسرای ارسباران رسیدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ نمایش «غاز طلایی» به طراحی و کارگردانی مریم کاظمی که در سومین دوره اجراهای آموزشی تئاتر ـ پنجمک حضور دارد، سه‌شنبه یکم خرداد ساعت ۱۸ و چهارشنبه دوم خرداد در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ در فرهنگسرای ارسباران به روی صحنه می‌رود.

نمایش «غاز طلایی» پنجمین نمایش آموزشگاه گروه تئاتر مستقل است که در این دوره از اجراهای آموزشی ـ پنجمک به اجرا در می‌آید.

این نمایشنامه نوشته پائول سیلز و ترجمه حسین فدایی حسین است که مریم کاظمی آن را طراحی و کارگردانی کرده و مهراد زمانی به عنوان مربی همراه و بازیگر بزرگسال در آن حضور دارد.

هنرجوبازیگران این نمایش عبارتند از: بهار جدیدی، مدیسا حسامی، آریو حقوقی، نفس سیبی، نازلی شیرعلی زاده، النا مبینی، سلوا مقدم، رایان ملکزاده و درسا نقی‌زاده.

موسیقی نمایش را فرید نوایی، طراحی لباس را مژگان عیوضی، طراحی پوستر و بروشور را پریسا فلاح‌زاده، طراحی گریم و ماسک را افسانه قلی‌زاده، مدیر روابط عمومی زهرا شایان‌فر، ساخت تیزر و تصویربرداری را بهرام شادانفر بر عهده دارند.

مجری گریم شهره کاظمی، دوخت لباس فرحناز معیری، دستیاران و مربیان مهراد زمانی، فربد تجویدی، عرفان میدانلو و نازنین صفا، کارآموز مربی آذین معتمدی، مدیران صحنه آذین معتمدی، سارینا سالاریان، میلاد رضایی و مریم ذکاوتی در این نمایش همکاری دارند.

علاقه‌مندان نمایش‌های کودک و نوجوان می‌توانند بلیت این اجرا را از طریق سایت تیوال تهیه کنند؛ شماره تلفن‌های گروه تئاتر مستقل ۰۹۱۹۰۷۷۶۰۹۸ و ۰۹۰۵۱۱۱۶۶۹۲ برای هماهنگی و رزرو پاسخگوی مخاطبان است.

فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا واقع است.

نظر شما