جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۴
کد خبر: ۱۴۰۱۱۵
|
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶

برپایی نمایشگاه عکس «شهید راه خدمت» در فرهنگسرای فردوس

در پی شهادت رئیس جمهور فقید جمهوری اسلامی ایران، حجه‌الاسلام ابراهیم رئیسی، نمایشگاه عکس «شهید راه خدمت» در فرهنگسرای فردوس بر پا شده است.
برپایی نمایشگاه عکس «شهید راه خدمت» در فرهنگسرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ فرهنگسرای فردوس به منظور بزرگداشت شهید حجه‌الاسلام ابراهیم رئیسی و قدردانی از تلاش‌های جهادی و مردمی رئیس جمهور فقید جمهوری اسلامی ایران، از روز سه‌شنبه یکم خرداد ۱۴۰۳، اقدام به برپایی نمایشگاه عکس «شهید راه خدمت» کرده است.

با توجه به سیاست و وظیفه‌ی محوری سازمان فرهنگی هنری در حمایت از فعالیت‌های کنشگران فرهنگی هنری جوان و نوجوان، محور موضوعی تابلوهای نمایشگاه «شهید راه خدمت» که با هدف قدردانی از تلاش‌های جهادی و ارتباطات مردمی رئیس جمهور فقید کشورمان بر پا شده، ارتباط صمیمانه‌ی ایشان با اقشار مختلف مردمی به ویژه جوانان و نوجوانان است.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه «شهید راه خدمت» می‌توانند به فرهنگسرای فردوس، واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی، کتابخانه فردوس مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرید.

نظر شما