پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۲
کد خبر: ۱۴۰۱۷۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳

نمایش و نقد فیلم «بی‌بدن» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «بی‌بدن» به کارگردانی مرتضی علیزاده در ششصد و هفدهمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

نمایش و نقد فیلم «بی‌بدن» در فرهنگسرای ارسباران

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «بی‌بدن» ساخته مرتضی علیزاده دوشنبه هفتم خردادماه ساعت ۱۸ در ششصد و هفدهمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن با حضور مرتضی علیزاده (کارگردان)، کاظم دانشی (نویسنده و مجری طرح)، کورش جاهد (کارشناس سینما) و جمعی دیگر از عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

«بی‌بدن» یک درام جنایی محصول ۱۴۰۲ است که بر اساس داستانی واقعی، به یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های جنایی چند سال اخیر پرداخته و در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر نامزد دو سیمرغ بلورین بوده است.

الناز شاکردوست، پژمان جمشیدی، نوید پورفرج، گلاره عباسی، سروش صحت، مینا وحید، رابعه مدنی، پیام احمدی‌نیا و... بازیگران این فیلم هستند.

علاقه‌مندان برای حضور در ششصد و هفدهمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند. امکان خرید حضوری بلیت (نقدی) نیز از نیم ساعت پیش از نمایش فیلم وجود دارد.

نظر شما