شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۵
کد خبر: ۱۴۰۱۹۲
|
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰

کارگاه آموزش «قطعه سازی هنر خوشنویسی» در فرهنگسرای خانواده

کارگاه آموزشی «قطعه سازی هنر خوشنویسی» به هنرمندی ندا ایلخانی‌پور روز دوشنبه ۷ خرداد ماه ساعت ۱۶ در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.
کارگاه آموزش به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ این کارگاه در حاشیه برپایی نمایشگاه خط بهاری (خوشنویسی و تذهیب و گل و مرغ) با انگیزه افزایش دانش هنری در راستای افزایش کمی و کیفی کارکردهای هنری به ویژه هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.

هنر قطعه‌سازی در ذیل هنر‌های سنتی قرار می‌گیرد و به نوعی از کارهای تجربی دست‌سازی است که اجرای آن در کلاس و مرتبط با دروس خوشنویسی بسیار پراحساس و برای علاقه‌مندان انگیزه‌آفرین است.

قطعه‌سازی، اصطلاحی برای مجموعه‌ی فرآیندهایی است که در راستای زیبایی بیشتر و بهتر آثار هنری خوشنویسی و تذهیب به کار می‌رود، در قطعه‌سازی، رنگ‌آمیزی کاغذ، پرس یا فیکس کردن کاغذ روی مقوا، پاسپارتو و جدول‌کشی آموزش و بررسی می‌شود.  

عموم علاقه‌مندان برای حضور در کارگاه قطعه‌سازی می‌توانند به نگارخانه شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست ‌و یکم، بوستان شفق، فرهنگسرای خانواده مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۵۵۴۰۱۸ تماس بگیرند.

نظر شما