جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۵
کد خبر: ۱۴۰۲۱۰
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵

تابستان داغ با عروسک‌های «جنگل پر ماجرا» در فرهنگسرای فردوس

نمایش عروسکی شاد و موزیکال «جنگل پر ماجرا» به نویسندگی و کارگردانی «مهرداد قرآن کیش»، در سالن تماشاخونه فرهنگسرای فردوس برای کودکان اجرا می‌شود.

تابستان داغ با عروسکهای «جنگل پر ماجرا» در فرهنگسرای فردوس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ نمایش عروسکی شاد و موزیکال «جنگل پر ماجرا»، کاری از گروه هنری تاک، به نویسندگی و کارگردانی مهرداد قرآن‌کیش، از روز سه‌شنبه دوم مرداد ۱۴۰۳ به مدت یک ماه، ‌روزهای دو‌شنبه تا جمعه، از ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه فرهنگسرای فردوس به روی صحنه می‌رود.

نمایش عروسکی موزیکال و خانوادگی «جنگل پر ماجرا» که با هدف ایجاد فضای آموزنده و مفرّح برای کودکان و والدین آنان و موضوع راستگویی و عمل کردن به آن به روی صحنه می‌رود، اقتباسی از یکی از داستان‌های کتاب کلیله و دمنه است و ماجراهای جذاب و شادی را روایت می‌کند که با ورود مار به جنگل، برای حیوانات جنگل اتفاق می‌افتد.

سامان فرشیدنیا، نهال دل‌زنده، نفیسه ترحم‌جو، هانیه عباسی و نیلوفر ابراهیمی، به عنوان عروسک‌گردان؛ نیلوفر ابراهیمی به عنوان طراح عروسک و مهدی ابراهیمی به عنوان دستیار کارگردان، قرآن‌کیش را در اجرای جنگل پر ماجرا همراهی می‌کنند.

«جنگل پر ماجرا» با یک ساعت زمان اجرا، نمایشی کاملاً شاد و عاری از صحنه‌های ترسناک است و تماشای آن برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال به همراه خانواده‌ها مناسب است. این نمایش در جشنواره‌ی تئاتر کودک و نوجوان حوزه هنری تهران برنده‌ی جایزه در دو بخش طراحی عروسک و عروسک‌گردانی شده است.

«جنگل پر ماجرا» تا دوم شهریور، روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۸:۳۰ برای عموم و صبح‌ها ویژه مدارس و مهدها کودک به روی صحنه برده خواهد شد.

والدین برای تهیه بلیط می‌توانند با مراجعه به نشانی فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی، فرهنگسرای فردوس یا از طریق تارنمای تیوال اقدام کنند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر، یا رزرو و هماهنگی اجرای ویژه با تلفن‌های ۰۹۱۹۰۷۰۹۲۵۰ و ۴۴۰۸۱۰۳۹ تماس بگیرید.

نظر شما