پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۲
کد خبر: ۱۴۰۲۷۷
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶

نمایش شاد و موزیکال «شهر قصه‌ها» در فرهنگسرای ابن‌سینا

نمایش شاد و موزیکال «شهر قصه‌ها» روزهای سه‌شنبه تا جمعه ساعت ۱۹:۳۰ در تالار ابوعلی سینا فرهنگسرای ابن‌سینا به روی صحنه می‌رود.
نمایش شاد و موزیکال «شهر قصه‌ها» در فرهنگسرای ابن سینابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایش شاد و موزیکال«شهر قصه‌ها» به کارگردانی و نویسندگی عباس قاصدزاده روزهای سه‌شنبه تا جمعه ساعت ۱۹:۳۰ در تالار ابوعلی سینا فرهنگسرای ابن‌سینا به روی صحنه می‌رود.

در خلاصه نمایشنامه آمده است باران دختری روستایی است که به دنبال گم شدن کتاب قدیمی قصه‌ها سفر پرماجرایی را در قصه‌های قدیمی چون کدو قلقله زن، شنگول و منگول، مبارک و طیاره خانم آغاز می‌کند و در نهایت به این باور می‌رسد که قصه‌ها چیزی جدا از زندگی و سرنوشت انسانها نیست...

این نمایش مناسب گروه سنی سه سال به بالا و به مدت ۵۰ دقیقه با بازیگران و عروسک گردانان مونا کوشش، سوگند قاصدزاده، حامد عمارلو، عباس قاصدزاده و دستیار کارگردانی زینب اسدی به روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای نمایش کودک به فرهنگسرای ابن‌سینا واقع در شهرک‌ قدس(غرب)، ایران زمین شمالی،جنب شهرکتاب ابن سینا مراجعه کنند و برای رزرو صندلی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ 09335132146 تماس بگیرند.


نظر شما