شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۸
کد خبر: ۱۴۰۲۹۳
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
با عنوان «موتور امیدت را روشن نگه‌دار» برگزار می‌شود

بیست و دومین نشست «بچه‌های رستا» در فرهنگسراهای تهران

بیست‌ودومین جلسه از سلسله ‌نشست‌های گفت‌وگومحور ویژه نوجوانان با عنوان «بچه‌های رستا» ۹ تا ۱۵ مردادماه در فرهنگسراهای پایتخت برگزار می‌شود.
بیست و دومین نشست «بچه‌های رستا» در فرهنگسراهای تهرانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، بیست‌ودومین جلسه از سلسله ‌نشست‌های گفت‌وگومحور ویژه نوجوانان با عنوان «بچه‌های رستا» ۹ تا ۱۵ مردادماه در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود.


این نشست با عنوان «موتور امیدت را روشن نگه دار» با محوریت بیم‌ها و امیدهای دوران نوجوانی پیش‌بینی شده و در این نشست سوالاتی نظیر: «آینده را چطور می‌بینی؟ به نظر تو آینده خوب ساختنی است یا دست یافتنی یا رسیدنی؟ آینده خوب چه پیش نیازهایی دارد؟ چه کسانی و چه چیزهایی در آینده خوبِ تو نقش دارند؟ ترس‌ها و امیدهایت از آینده چیست و از چه چیزی نشات می‌گیرد؟ در دو قطبی ترس و امید، چگونه با آنها کنار می‌آیی؟ راه‌های ایجاد امید، نشاط، نگرش مثبت و ... به آینده چیست؟» با حضور تسهیلگران و نوجوانان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

حضور در این نشست برای عموم آزاد و رایگان است و نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این نشست‌ها می‌توانند به نزدیک‌ترین فرهنگسرای نزدیک محل سکونت خود مراجعه کنند و یا با شماره تلفن گویای ۱۸۳۷ تماس بگیرند.


نظر شما