شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۲
کد خبر: ۱۴۰۴۸۵
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
با عنوان «صفر تا صد کارِ گروهی» برگزار می‌شود

بیست‌وسومین نشست «بچه‌های رستا» در فرهنگسراهای تهران

بیست‌وسومین جلسه از سلسله ‌نشست‌های گفت‌وگومحور ویژه نوجوانان با عنوان «بچه‌های رستا» با هدف ارتقای مهارت‌های کار گروهی در نوجوانان، ۱۶ تا ۲۲ مردادماه در فرهنگسراهای تهران برگزار می‌شود.

بیست‌وسومین نشست «بچه‌های رستا» در فرهنگسراهای تهرانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به مناسبت روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، بیست‌وسومین جلسه از سلسله ‌نشست‌های گفت‌وگومحور ویژه نوجوانان با عنوان «بچه‌های رستا» ۱۶ تا ۲۲ مردادماه در فرهنگسراهای پایتخت برگزار می‌شود.

این نشست با عنوان «صفر تا صد کارِ گروهی» و با محوریت «پشت هر تحولی یک تیم است!» پیش‌بینی شده و در این نشست سوالاتی نظیر: «در کار گروهی، چه مهارت‌هایی می‌توان یاد گرفت؟، کار گروهی چه تاثیری در عزت نفس و اعتماد به نفس دارد؟، محاسن و معایب کار گروهی چیست؟، چگونه می‌توانیم خود را در گروه ثابت کنیم؟، چگونه مهارت‌های منحصر به فرد می‌تواند در پیشبرد اهداف گروه موثر باشد؟» با حضور تسهیلگران و نوجوانان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

حضور در این نشست برای عموم آزاد و رایگان است و نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این نشست‌ها می‌توانند به نزدیک‌ترین فرهنگسرای نزدیک محل سکونت خود مراجعه کنند و یا با شماره تلفن گویای ۱۸۳۷ تماس بگیرند.


نظر شما