جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۴
کد خبر: ۱۴۰۴۹۸
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶

نمایش و نقد فیلم «یک مکان ساکت: روز اول» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «یک مکان ساکت: روز اول» در هفتاد و یکمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.
نمایش و نقد فیلم «یک مکان ساکت: روز اول» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «یک مکان ساکت: روز اول» چهارشنبه ۱۷ مردادماه ساعت ۱۸ در هفتاد و یکمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» با مشارکت کافه سینما در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.

«یک مکان ساکت: روز اول» ساخته مایکل سارنوسکی محصول ۲۰۲۴ آمریکا، فیلمی ترسناک، معمایی، هیجان‌انگیز، درام و علمی‌تخیلی است که سومین قسمت از سری ترسناک «یک مکان ساکت» به شمار می‌رود. 

این فیلم با زیرنویس فارسی به نمایش در می‌آید و پس از آن در بخش گفت‌وگوی ویژه با حضور امیر قادری و کورش جاهد از کارشناسان حوزه سینما نقد و بررسی می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سینماتیکت مراجعه کنند. امکان خرید حضوری بلیت (به صورت نقدی) نیز نیم ساعت پیش از آغاز فیلم وجود دارد.

فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا واقع است و برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌ ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.
نظر شما