پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۹
کد خبر: ۱۴۰۵۱۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

کارگاه دو روزه «آینه آنتیک» در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود

کارگاه دو روزه «آینه آنتیک» در روزهای ۲۳ و ۲۴ مردادماه در نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
کارگاه دو روزه «آینه آنتیک» در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کارگاه دو روزه «آینه آنتیک» در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۳ و ۲۴ مردادماه ساعت ۱۵ با تدریس شیما اثنی‌عشری در نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

اثنی‌عشری نقاش، طراح گرافیک و مدرس دانشگاه، دانش‌آموخته دکتری هنر و دارای چندین جایزه ملی و بین‌المللی در زمینه طراحی و رشته‌های هنری است. 

هدف از برگزاری دوره اول (روز سه‌شنبه) تولید اثر هنری در کمترین زمان است و مواردی همچون بسترسازی مناسب برای چاپ، آماده‌سازی تصویر و نحوه انتقال مستقیم و سریع تصویر بر روی شی آموزش داده می‌شود. 

هدف از برگزاری دوره دوم (روز چهارشنبه) نیز تولید اثر هنری یونیک با پتینه حرفه‌ای و آموزش شیوه مدرن ساخت آینه است و هنرجو مهارت‌های بسترسازی مناسب شیشه با شیوه تلفیقی مدرن و سنتی، آماده‌سازی تصویر، نحوه انتقال مستقیم و سریع تصویر بر روی بستر، آموزش پتینه روی شیشه و ساخت آینه را فرا می‌گیرد. 

برای ثبت نام و حضور در کارگاه می‌توانید با شماره‌های ۲۲۸۷۳۳۹۹ و ۰۹۱۲۴۲۱۵۸۴۳ تماس بگیرید. نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا، کوچه عقاب واقع شده است.
نظر شما