پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۱
کد خبر: ۱۴۰۶۳۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱

بازی بادبادک‌ها در بوستان جوانمردان به افتخار حفظ محیط زیست

«جشنواره بادباک‌ها» با هدف آموزش نکات محیط زیستی به شهروندان، به همت مجتمع فرهنگی هنری نور و با مشارکت اداره محیط زیست شهرداری منطقه پنج برگزار خواهد شد.

بازی بادبادک‌ها در بوستان جوانمردان به افتخار حفظ محیط زیستبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر؛ به منظور آموزش و یادآوری نکات محیط زیستی به ویژه برای شهروندان کودک و نوجوان، مجتمع فرهنگی هنری نور با مشارکت اداره محیط زیست شهرداری منطقه پنج تهران، «جشنواره بادبادک‌ها» را روز سه‌شنبه ۲۳ مرداد از ساعت ۹ در بوستان جوانمردان برگزار خواهد شد.

ویژه برنامه «جشنواره بادبادک‌ها» به منظور یادآوری نکات محیط زیستی به شهروندان و با هدف ایجاد نشاط و شادی در کودکان و تعمیق روابط و مشارکت کودکان با والدین برگزار می‌شود.

در این جشنواره که با همکاری و مشارکت اداره محیط زیست شهرداری منطقه پنج در بوستان جوانمردان برگزار خواهد شد، کودکان و نوجوانان با کمک و مشارکت والدین خود اقدام به ساخت بادباک می‌کنند و آنها را به پرواز درخواهند آورد.

علاوه بر ساخت و مسابقه بادبادک‌ها، مسابقه نقاشی با موضوع محیط زیست برای کودکان و نوجوانان و همچنین برنامه‌های آموزشی محیط زیستی برای خانواده‌ها با حضور کارشناسان محیط زیست در این جشنواره اجرا خواهد شد.

گفتنی است لوازم اولیه برای ساخت بادبادک، از طرف برگزارکنندگان در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت و در پایان، به بهترین نفرات، جایزه اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای هماهنگی ثبت نام و شرکت در این برنامه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور، واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی، بین تقاطع ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب مراجعه فرمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 8-44088707 تماس بگیرید.

نظر شما