پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۸
کد خبر: ۱۴۰۶۶۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲

نمایش و نقد فیلم «لک‌لک‌ها پرواز می‌کنند» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «لک‌لک‌ها پرواز می‌کنند» در هفتاد و دومین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.
نمایش و نقد فیلم «لک‌لک‌ها پرواز می‌کنند» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «لک‌لک‌ها پرواز می‌کنند» چهارشنبه ۲۴ مردادماه ساعت ۱۸ در هفتاد و دومین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» با مشارکت کافه سینما در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.

«لک‌لک‌ها پرواز می‌کنند» ساخته میخاییل کالاتازوف و با بازی تاتیانا سامویلووا و آلکسی باتالوف محصول ۱۹۵۷ روسیه، فیلمی درام و عاشقانه است که در جشنواره فیلم کن ۱۹۵۸ برنده نخل طلایی شده است. 

این فیلم با دوبله‌ای باکیفیت به نمایش در می‌آید، در بخش گفت‌وگوی ویژه با حضور امیر قادری و کورش جاهد از کارشناسان حوزه سینما نقد و بررسی می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سینماتیکت مراجعه کنند. امکان خرید حضوری بلیت (به صورت نقدی) نیز نیم ساعت پیش از آغاز فیلم وجود دارد.

فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا واقع است و برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌ ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.
نظر شما