پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۵
کد خبر: ۱۴۰۷۵۷
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸

نمایش و نقد فیلم انیمیشن «درون و بیرون ۲» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم انیمیشن سینمایی «درون و بیرون ۲» در هفتاد و سومین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.
نمایش و نقد فیلم انیمیشن «درون و بیرون ۲» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم انیمیشن سینمایی «درون و بیرون ۲» چهارشنبه ۳۱ مردادماه ساعت ۱۸ در هفتاد و سومین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» با مشارکت کافه سینما در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.

«درون و بیرون ۲» ساخته کلسی مان فیلمی ماجراجویانه، فانتزی، کمدی، درام و خانوادگی محصول ۲۰۲۴ آمریکاست که دنباله‌ای بر انیمیشن inside out محصول 2015 به شمار می‌رود. 

این فیلم با زیرنویس فارسی به نمایش در می‌آید و در بخش گفت‌وگوی ویژه با حضور امیر قادری و کورش جاهد از کارشناسان حوزه سینما نقد و بررسی می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سینماتیکت مراجعه کنند. امکان خرید حضوری بلیت (به صورت نقدی) نیز نیم ساعت پیش از آغاز فیلم وجود دارد.

فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا واقع است و برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌ ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.
نظر شما