جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۷۷۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
در هشتمین نشست نقد و بررسی فیلم برگزار می‌شود؛

انیمیشن «درون و برون ۲» در فرهنگسرای عطار نیشابوری

فرهنگسرای عطار نیشابوری با هدف معرفی جدیدترین انیمیشن‌های روز دنیا و ایجاد روحیه مشارکت جمعی در بین علاقه‌مندان به صنعت سینما، در هشتمین نشست خود انیمیشن «درون و برون ۲» را به نمایش در می‌آورد.

انیمیشن «درون و برون ۲» در فرهنگسرای عطار نیشابوریبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر، فرهنگسرای عطار نیشابوری با هدف معرفی جدیدترین انیمیشن‌های روز دنیا و ایجاد روحیه مشارکت جمعی در بین علاقه‌مندان به صنعت سینما، در هشتمین نشست خود، انیمیشن «درون و برون ۲» را به نمایش در می‌آورد.

در این نشست که روز چهارشنبه سی و یکم مردادماه ساعت ١۶ با حضور اعضای خانواده خصوصا نوجوانان و علاقه‌مندان به صنعت سینما برگزار می‌شود، پس از پخش فیلم، جلسه گفت و گو و پرسش و پاسخ با حضور کارشناسان برنامه امیر محمد احمدی و امیرحسین علی نیافر برگزار خواهد شد.

فیلم درون و بیرون ۲ به کارگردانی کلسی مان در سال ۲۰۲۴ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و ژاپن و در ژانر انیمیشن و ماجراجویی است.

فرهنگسرای عطار نیشابوری در میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان محمد امیرقلی واقع شده و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 55716776 تماس بگیرند.


نظر شما