پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۴
کد خبر: ۱۴۰۸۵۷
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹

معرفی کتاب «خمره» در ششمین نشست «چهارشنبه‌های کتاب»

ششمین نشست قصه‌گویی و نقاشی با عنوان «چهارشنبه‌های کتاب» چهارشنبه ۳۱ مردادماه در کتابخانه علامه امینی منطقه ۳ برگزار می‌شود.
معرفی کتاب «خمره» در ششمین نشست «چهارشنبه‌های کتاب»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ششمین نشست قصه‌گویی و نقاشی با عنوان «چهارشنبه‌های کتاب» چهارشنبه ۳۱ مردادماه ساعت ۱۶ ویژه کودکان و نوجوانان در کتابخانه علامه امینی از مراکز فرهنگی هنری منطقه ۳ برگزار می‌شود.

کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در این نشست، پس از شنیدن قصه‌هایی که مریم به‌بخت کارشناس برنامه روایت می‌کند، تصورشان از این قصه‌ها را نقاشی می‌کنند. هدف از برگزاری «چهارشنبه‌های کتاب»، تقویت قوه تخیل و مهارت شنیداری کودکان و نوجوانان است.

در ششمین نشست «چهارشنبه‌های کتاب»، کتاب «خمره» نوشته هوشنگ مرادی کرمانی معرفی و بخش‌هایی از آن خوانش می‌شود. داستان این کتاب در یک روستا می‌گذرد. خمره‌ای که بچه‌های مدرسه روستا در آن آب می‌نوشیدند شکسته است و دیگر قابل استفاده نیست. مدیر مدرسه، دانش‌آموزان و برخی از اهالی تلاش می‌کنند تا به نحوی این مشکل را حل کنند. این داستان شرح ماجراهایی است که در این مسیر رخ می‌دهد.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به کتابخانه علامه امینی واقع در خیابان آفریقا، بین میرداماد و ظفر، پارک صبا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۷۸۷۳۸۶ تماس بگیرید.
نظر شما