جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۱
کد خبر: ۱۴۰۸۶۲
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
فرهنگسرای رسانه برگزار می‌کند

تندخوانی فانتوم؛ آموزش روش‌های صحیح مطالعه و یادگیری

دوره‌های آموزشی روش‌های صحیح مطالعه و یادگیری با عنوان «تندخوانی فانتوم» در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
دوره های آموزشی روش های صحیح مطالعه و یادگیری ؛ تندخوانی فانتوم در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه؛ دوره‌های آموزشی روش‌های صحیح مطالعه و یادگیری؛ تندخوانی فانتوم در فرهنگسرای رسانه با حضور استاد محمد فرجی  برگزار می‌شود.

خواندن مطالب با سرعت زیاد با هدف درک مطلب بیشتر و فراخوانی راحت تر اطلاعات به عبارتی منظور از تندخوانی این است که مطالب را با سرعت بیشتری بخوانیم، و بتوانیم آنها را با کیفیت بیشتری به خاطر بسپاریم و از طریق تکنیک‌های یادداشت برداری موارد را راحت‌تر به خاطر بیاوریم.

این دوره، بر تمرین‌های مرتبط با افزایش سرعت چشم، افزایش حافظه، یادآوری و بازخوانی حافظه، روش های صحیح مطالعه،تمرکز، تندخوانی و تقویت حافظه، در روزهای چهارشنبه ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ در واحد آموزش فرهنگسرای رسانه اجرا می‌شود.

شرکت‌کنندگان پس از اتمام دوره‌های آموزشی گواهی نامه پایان دوره آموزشی از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دریافت می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و حضور در این کلاس به فرهنگسرای رسانه واقع در پاسداران خیابان گل‌نبی، خیابان ناطق‌نوری، میدان قبا، جنب آتش نشانی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۷۸۲ تماس بگیرند.

نظر شما