جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۰
کد خبر: ۱۴۰۹۱۰
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵

کارگاه تولید آثار پردیس تئاتر تهران راه اندازی شد

مجموعه پردیس تئاتر تهران با دعوت از علی بیگدلی نویسنده، طراح و کارگردان تئاتر به منظور هدفمند کردن دوره‌های آموزشی در جهت تولید آثار نمایشی اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده است.

کارگاه تولید آثار پردیس تئاتر تهران راه اندازی شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مجموعه پردیس تئاتر تهران با دعوت از علی بیگدلی نویسنده، طراح و کارگردان تئاتر به منظور هدفمند کردن دوره‌های آموزشی در جهت تولید آثار نمایشی اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده است. این کارگاه‌ها که با تکیه بر هنرجویان پردیس تئاتر تهران و اهالی منطقه ۱۵ راه اندازی شده است در اهداف اصلی خود تولید آثار کوتاه و بلند تئاتری در زمینه‌های متعدد آثار کمدی، تراژدی، آثار منطبق با اهداف عالیه انقلاب اسلامی و استندآپ را در دستور کار دارد.

این کارگاه‌ها رایگان بوده و پذیرای افرادی است که دوره‌های اولیه بازیگری را پشت سر گذاشته باشند.

تا کنون ۲ اثر «استنطاق میرزای شاه کش در حضور» و استندآپ کمدی «یهو انگیزه می‌گیرم» در این کارگاه تولید و به جشنواره‌های ذیربط ارسال شده است.

علاقه‌مندان و واجدان شرایط می‌توانند با ارسال پیام به شماره ۰۹۰۲۱۵۵۳۰۲۴ یا ۹۶۶۵۷۶۰۷ واحد آموزش پردیس تئاتر تهران نسبت به شرایط حضور در کارگاه تولید آثار، اطلاعات لازم را کسب کنند.

خبرهای مرتبط
نظر شما