پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۴۰۹۶۲
|
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰

مطالعه گروهی کتاب «کتابخانه نیمه شب» در دورهمی اهالی فرهنگ و ادب

دورهمی اهالی فرهنگ و ادب با معرفی کتاب «کتابخانه نیمه شب» در کتابخانه دکتر شریعتی منطقه ۳ برگزار می‌شود.

مطالعه گروهی کتاب «کتابخانه نیمه شب» در دورهمی اهالی فرهنگ و ادببه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دورهمی اهالی فرهنگ و ادب با حضور جمعی از مروجان و علاقه‌مندان فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، روز دوشنبه ۵ شهریورماه ساعت ۱۰ در کتابخانه دکتر شریعتی منطقه ۳ برگزار می‌شود.

مطالعه گروهی، نقد و بررسی کتاب و سخنرانی با موضوع ترویج فرهنگ کتابخوانی از بخش‌های پیش‌بینی‌شده برای این برنامه است که در این نشست کتاب «کتابخانه نیمه شب» نوشته هت هیگ خوانش و نقد و بررسی می‌شود.

این کتاب داستانی از مت هیگ است که شما را به این فکر می‌اندازد که اگر زندگی دیگری را تجربه می‌کردید چه روزگاری داشتید. همه‌ی ما در برهه‌ای از زندگی با هجوم «اگر»ها مواجه شده‌ایم. اگر در بزنگاه‌ها انتخاب‌های دیگری داشتیم، اگر زندگی دیگری داشتیم، اگر اتفاقات شکل دیگری رقم می‌خوردند و اگر و اگر و اگر... کتابخانه‌ نیمه‌شب اثری در مورد تحقق همین اگرهاست؛ رمانی خواندنی به قلم مت هیگ که به رویای دور و مشترک انسان‌ها، یعنی تجربه‌ی شکل‌ها و مسیرهای دیگر زندگی می‌پردازد.

رمان «کتابخانه نیمه شب» به کوشش انتشارات کتاب کوله پشتی و با ترجمه محمدصالح نورانی زاده منتشر شده است.

بانوان علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی برای شرکت در این دورهمی می‌توانند به سیدخندان، خیابان شریعتی، بالاتر از پمپ بنزین، بوستان شریعتی، کتابخانه دکتر شریعتی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۸۶۱۰۰ تماس بگیرند.

نظر شما