جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۹
کد خبر: ۱۴۱۰۴۹
|
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳

«کرمی که هیولا شد» در دورهمی نوجوانان کتابخوان کتابخانه هفت‌چنار خوانده می‌شود

کتابخانه هفت‌چنار منطقه ۱۰ دورهمی خوانش کتاب «کرمی که هیولا شد» را روز سه‌شنبه ۶ شهریورماه ساعت ۱۵ برگزار می‌کند.

«کرمی که هیولا شد» در دورهمی نوجوانان کتابخوان کتابخانه هفت‌چنار خوانده می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کتابخانه هفت چنار منطقه ۱۰ با هدف معرفی جدیدترین کتاب‌های روز جهان و آشنایی نوجوانان با آثار برتر ادبی، دورهمی خوانش کتاب «کرمی که هیولا شد» را روز سه‌شنبه ۶ شهریورماه ساعت ۱۵ برگزار می‌کند.

 

در این دورهمی کتاب «کرمی که هیولا شد» نوشته جعفر توزنده‌جانی توسط مخاطبان دورخوانی شده و در ادامه جلسه نقد و بررسی کتاب با حضور کارشناس برنامه امیرعلی امیری آموزگار و شاعر انجام خواهد شد.


داستان «کرمی که هیولا شد» ماجرای نوجوانی به نام مجید را روایت می‌کند که شلخته است و مادرش همیشه او را از کرمی که در کیفش پیدا خواهد شد می‌ترساند اما مجید اهمیت نمی‌دهد تا اینکه حرف‌های مادر راست می‌شود و کرمی در کیف مجید پیدا می‌شود. این کرم کم‌کم باعث مشهور شدن و پولدار شدن خانواده مجید می‌شود.


کتابخانه هفت‌چنار در خیابان بریانک، خیابان دعوتی، خیابان حسام‌الدین، کوچه محقق، بوستان ناظمی واقع شده و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌های کتابخانه می‌توانند با شماره تلفن ۵۵۷۸۷۷۰۰ تماس بگیرند.

 

 

نظر شما