جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۳
کد خبر: ۱۴۱۰۵۱
|
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰

برگزاری آزمون سراسری انجمن خوشنویسان ایران در فرهنگسرای فردوس

آزمون تابستانه سراسری انجمن خوشنویسان ایران شعبه غرب تهران در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون سراسری انجمن خوشنویسان ایران در فرهنگسرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آزمون تابستانه انجمن خوشنویسان ایران شعبه غرب تهران طی روز‌های چهارشنبه تا جمعه، هفتم تا نهم شهریورماه در فرهنگسرای فردوس برگزار خواهد شد.

 

بر اساس اعلام ستاد کل برگزاری آزمون سراسری انجمن خوشنویسان ایران، این آزمون‌ها مربوط به رشته‌های تحریری و خوشنویسی با قلم در سطوح مختلف است که هنرجویان اعم از حضوری، مکاتبه‌ای و متفرقه می‌توانند در آن شرکت کنند.

 

آزمون تحریری در سه دوره‌ مقدماتی (ساعت ۱۴ تا ۱۵)، تکمیلی (ساعت ۱۵.۳۰ تا ۱۶.۳۰) و پیشرفته (از ساعت ۱۷ تا ۱۸) روز چهارشنبه هفتم شهریور، آزمون دوره‌های کتابت عالی و ممتاز (از ساعت ۸.۳۰ تا ۱۰.۳۰)، خوش (از ساعت ۱۱ تا ۱۲.۳۰)، مقدماتی (از ساعت ۱۴ تا ۱۵) و متوسط (از ساعت ۱۵.۳۰ تا ۱۶.۳۰) روز پنجشنبه هشتم شهریور و دوره‌های نستعلیق ممتاز (از ساعت ۸.۳۰ تا ۱۰.۳۰) و عالی (از ساعت ۱۱ تا ۱۳) و همچنین شکسته، نسخ و ثلث عالی و ممتاز (از ساعت ۱۵ تا ۱۷) روز جمعه نهم شهریور برگزار خواهد شد.

 

بر اساس ماده ۹ شیوه‌نامه آزمون‌ها، پس از زمان شروع تعیین‌شده، از ورود هنرجویان به جلسه جلوگیری خواهد شد.

 

واجدان شرایط برای شرکت در این آزمون‌ها می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.

نظر شما