پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۳
کد خبر: ۱۴۱۰۶۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵

«صحنه‌پردازی و توصیف در داستان» در نشست تخصصی باشگاه کتابخوانی نوجوانان فردوس

باشگاه کتابخوانی نوجوانان فرهنگسرای فردوس در ادامه‌ مجموعه نشست‌های تخصصی نویسندگی خلاق با حضور جمعی از نوجوانان علاقه‌مند، به موضوع صحنه‌پردازی و توصیف در داستان می‌پردازد.

«صحنه‌پردازی و توصیف در داستان» در نشست تخصصی باشگاه کتابخوانی نوجوانان فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، باشگاه کتابخوانی نوجوانان فرهنگسرای فردوس در ادامه‌ مجموعه نشست‌های نویسندگی خلاق، نشست تخصصی خود را با موضوع «صحنه‌پردازی و توصیف در داستان»، روز سه‌شنبه ۶ شهریورماه  از ساعت 16 در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌کند.

 

کتابخانه فردوس در راستای مسئولیت اجتماعی و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، همچنین جذب قشر نوجوان و حمایت فرهنگی از آنان، ضمن تشکیل باشگاه کتابخوانی نوجوانان، با درخواست جمعی از علاقه‌مندان به نویسندگی، به صورت هفتگی کارگاه‌های نویسندگی خلاق را با حضور نویسندگان مطرح کشور برگزار می‌کند. یازدهمین نشست از این مجموعه نشست‌های تخصصی با حضور فرزانه رحمانی، کارشناس و نویسنده کودک و نوجوان به موضوع صحنه‌پردازی و توصیف در داستان و انواع آن پرداخته خواهد شد.

 

باشگاه کتابخوانی نوجوانان فردوس با محور قرار دادن کتاب و کتابخوانی، پاتوقی برای ارائه‌ طرح و ایده، نوع‌دوستی و جمع‌اندیشی، ‌بیان دغدغه‌ها و علاقه‌مندی‌ها، برقراری ارتباطات دوستانه و سالم، ایجاد مشارکت اجتماعی در بین اعضای باشگاه، و در یک کلام، محفلی برای رشد فکری و اجتماعی اعضای نوجوان باشگاه در حوزه‌های مختلف مورد علاقه‌ی آنان از طریق تعامل دوستانه و گپ و گفت‌های صمیمی است.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای عضو شدن در این باشگاه به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی، کتابخانه فردوس مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44081044 تماس بگیرند.

نظر شما