پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۴
کد خبر: ۱۴۱۰۷۳
|
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰

اجرای نمایش «کچل و خورشید» در تماشاخونه‌ کودک فرهنگسرای فردوس

نمایش شاد و موزیکال «کچل و خورشید» به نویسندگی حسین فدایی حسین و کارگردانی بهزاد توانگر روستا، در سالن تماشاخونه فرهنگسرای فردوس برای کودکان اجرا می‌شود.

اجرای نمایش «کچل و خورشید» در تماشاخونه‌ کودک فرهنگسرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایش شاد و موزیکال «کچل و خورشید» به کارگردانی بهزاد توانگر روستا از پنجم شهریورماه به مدت یک ماه روزهای دو‌شنبه تا جمعه از ساعت ۱۷ و صبح‌ها ویژه مدارس و مهدهای کودک در تماشاخونه فرهنگسرای فردوس روی صحنه می‌رود.

 

نمایش کودک «کچل و خورشید» نوشته‌ حسین فدایی حسین با کارگردانی بهزاد توانگر روستا است که با هدف ایجاد فضای شاد و مفرّح برای کودکان و والدین آنان به روی صحنه می‌رود. موضوع نمایش پیرامون عمل نکوهیده‌ مسخره کردن است و زشتی و پیامدهای آن به بیان ساده و داستانی و جذاب برای کودکان آماده نمایش شده است.

 

بهزاد توانگر روستا، حمیدرضا خسروی، علیرضا حقیقت‌پژوه، رومینا ‌بختیاری، رویا اسماعیلی، محمد مهدی شاداب‌فر، امیرمحمد مجیدی و حسین زارعی، بازیگران نمایش «کچل و خورشید» هستند که مدت اجرای آن ۵۰ دقیقه است و تماشای آن برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال به همراه خانواده‌ها مناسب است.

 

والدین محترم برای تهیۀ بلیط می‌توانند با مراجعه به نشانی فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی، فرهنگسرای فردوس یا از طریق تارنمای تیوال اقدام کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر یا رزرو و هماهنگی اجرای ویژه می‌توانید با تلفن‌های ۰۹۱۲۳۶۳۷۷۲۳ یا ۴۴۰۸۱۰۳۹ تماس بگیرید.

نظر شما