جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۸
کد خبر: ۱۴۱۰۸۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰

شرح کتاب چهل حدیث در محفل انس با اهل بیت(ع) خانه‌ فرهنگ باصفا

صد و پنجاه و نهمین محفل انس با اهل بیت (ع) با شرح و تفسیر آیه ۵۴ سوره بقره به همراه شرح حدیث بیست و هفتم از کتاب چهل حدیث حضرت امام (ره) پنجشنبه هشتم شهریورماه در خانه فرهنگ باصفا منطقه ۵ برگزار می‌شود.

شرح حدیث 27 کتاب چهل حدیث در محفل انس با اهل بیت(علیهم‌السلام) خانه‌فرهنگ باصفبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، محفل انس با اهل بیت(ع) با حضور حجت‌الاسلام حشمدار و مخاطبان جوان و نوجوان پنجشنبه هشتم شهریورماه از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در خانه‌ فرهنگ باصفا منطقه ۵ برگزار می‌شود.

 

در این برنامه که صد و پنجاه و نهمین نشست از مجموعه‌برنامه‌های محفل انس با اهل بیت(ع) است و به همت کانون مهدی‌یاران برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام بهنام حشمدار استاد حوزه و دانشگاه ضمن ادامه‌ شرح حدیت بیست و هفتم از کتاب چهل حدیث حضرت امام خمینی(ره) با موضوع فراغت برای عبادت، به شرح و تفسیر آیه‌ ۵۴ از سوره‌ مبارکه بقره خواهد پرداخت.

 

محفل انس با اهل بیت(ع) از ساعت ۱۹ با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا آغاز می‌شود و پس از برگزاری نشست و منبر ذکر معارف و فضائل اهل بیت(ع)، سفره‌ اطعام ائمه اطهار(ع) پذیرای مخاطبان خواهد بود.

 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خانه‌ فرهنگ باصفا واقع در فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، خیابان وفاآذر شمالی، کوچه گلزار غربی، کوچه درختی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۴۴۰۹۸۷۴۸ و ۴۴۰۵۳۶۳۵ تماس بگیرند.

نظر شما