پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۷
کد خبر: ۱۴۱۱۰۶
|
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸

رویاپردازی موضوع نهمین کارگاه نویسندگی نوجوانان در کتابخانه علامه جعفری

نهمین کارگاه نویسندگی نوجوانان با عنوان «زندگی‌نوشت» با موضوع رویاپردازی چهارشنبه ۷ شهریورماه در کتابخانه علامه جعفری منطقه ۵ برگزار می‌شود.

 رویاپردازی  موضوع نهمین کارگاه نویسندگی  نوجوانان  در کتابخانه علامه جعفریبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نهمین کارگاه نویسندگی ویژه نوجوانان با عنوان «زندگی‌نوشت» از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه هفتم شهریورماه در کتابخانه علامه جعفری منطقه ۵ برگزار می‌شود.

این کارگاه نویسندگی محفلی برای حضور و مشارکت علاقه‌مندان هنر نویسندگی است که در نهمین جلسه با موضوع رویاپردازی و سفری به حقیقت با هدف هدایت قوه‌ تخیل و رویاپردازی و ایجاد فضایی برای پرورش استعدادهای نویسندگی و روایتگری نوجوانان برگزار می‌شود.

در این نشست کورش گوهریان به عنوان کارشناس ادبی با آموزش سرفصل‌هایی چون نویسندگی خلاق، ایده‌پردازی، نکات دستوری و نگارشی همراه با تمرین کارگاهی، به آموزش نوجوانان خواهد پرداخت.

نوجوانان علاقه‌مند برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی بلوار آیت‌الله کاشانی، روبه‌روی شهرداری منطقه ۵، خیابان حسن‌آباد، انتهای کوچه چهارم، کتابخانه علامه جعفری مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۹۱۰۴۳ تماس بگیرند. 

نظر شما