پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۶
کد خبر: ۱۴۱۱۱۲
|
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰

نمایش شاد و موزیکال «شهر قصه‌ها» در فرهنگسرای ابن سینا تمدید شد

اجرای نمایش شاد و موزیکال «شهر قصه‌ها» در شهریورماه روز‌های سه‌شنبه تا جمعه ساعت ۱۹:۳۰ در تالار ابوعلی سینا فرهنگسرای ابن سینا تمدید شد.

نمایش شاد و موزیکال «شهر قصه‌ها» در فرهنگسرای ابن سینا تمدید شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، اجرای نمایش شاد و موزیکال «شهر قصه‌ها» به کارگردانی و نویسندگی عباس قاصدزاده به علت استقبال مخاطبان در شهریورماه روزهای سه‌شنبه تا جمعه ساعت ۱۹:۳۰ در تالار ابوعلی سینا فرهنگسرای ابن سینا تمدید شد.

در خلاصه نمایشنامه آمده است: باران دختری روستایی است که به دنبال گم شدن کتاب قدیمی قصه‌ها سفر پرماجرایی را در قصه‌های قدیمی چون کدو قلقله زن، شنگول و منگول، مبارک و طیاره خانم آغاز می‌کند و در نهایت به این باور می‌رسد که قصه‌ها چیزی جدا از زندگی و سرنوشت انسان‌ها نیست...

این نمایش مناسب گروه سنی سه سال به بالاست و به مدت ۵۰ دقیقه با بازیگران و عروسک‌گردانان مونا کوشش، سوگند قاصدزاده، حامد عمارلو، عباس قاصدزاده و دستیار کارگردانی زینب اسدی روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش می‌توانند به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس(غرب)، ایران‌زمین شمالی، جنب شهر کتاب ابن سینا مراجعه کنند و برای رزرو صندلی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۳۳۵۱۳۲۱۴۶ تماس بگیرند.

 

نظر شما