پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۵
کد خبر: ۱۴۱۱۳۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲

بازی و شادی «پادرا و گنده‌ها» در تماشاخونه‌ کودک فرهنگسرای فردوس

نمایش شاد و موزیکال «پادرا و گنده‌ها» به نویسندگی علیرضا دهقانی و کارگردانی ماندانا عبقری، در سالن تماشاخونه فرهنگسرای فردوس برای کودکان اجرا می‌شود.

بازی و شادی «پادرا و گنده‌ها» در تماشاخونه‌ی کودک فرهنگسرای فردوسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایش شاد و موزیکال «پادرا و گنده‌ها» به کارگردانی ماندانا عبقری در ماه‌های شهریور و مهر، روزهای دو‌شنبه تا جمعه از ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخونه فرهنگسرای فردوس روی صحنه می‌رود.

نمایش کودک «پادرا و گنده‌ها»، کاری از گروه هنری خنیا، نوشته‌ علیرضا دهقانی با کارگردانی ماندانا عبقری است که با هدف ایجاد فضای شاد و مفرّح برای کودکان و والدین آنان روی صحنه می‌رود. موضوع نمایش پیرامون وابستگی کودکان به بازی‌های رایانه‌ای و معضلات ناشی از آن است که به بیان ساده و داستانی و جذاب همراه با بازی و شادی برای کودکان آماده نمایش شده است.

در خلاصه نمایش آمده است: پادرا پسرکی کوچک است که تمام‌وقت مشغول بازی‌های کامپیوتری است و با خانواده و دوستانش وقت نمی‌گذراند. مادربزرگ او که زنی شاد و سرشار از انرژی است، تصمیم می‌گیرد خوشحالی را با انجام بازی‌های شاد و جمعی به خانه برگرداند. او گنده‌ها را برای بازی دعوت می‌کند. آنها درخت افرا، چراغ راهنمایی و شیر آتش‌نشانی هستند. مادربزرگ همراه دوستان خیالی با پادرا و پدر و مادرش و حتی بچه‌های تماشاگر حاضر در تئاتر بازی می‌کند تا شادی و هیجان را دوباره به خانه‌ پادرا بازگرداند.

«پادرا و گنده‌ها» تا پایان ماه مهر، روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۸:۳۰ برای عموم و صبح‌ها ویژه مدارس و مهدهای کودک روی صحنه می‌رود.

والدین محترم برای تهیۀ بلیط می‌توانند به نشانی فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی، فرهنگسرای فردوس مراجعه یا از طریق تارنمای تیوال اقدام کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر یا رزرو و هماهنگی اجرای ویژه با تلفن‌های ۰۹۳۳۳۴۷۲۷۰۰ یا ۴۴۰۸۱۰۳۹ تماس بگیرید. 

نظر شما