جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۴۱۱۶۵
|
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷

اجرای نمایش شاد و موزیکال «سفر‌های سندباد» در فرهنگسرای ابن سینا تمدید شد

اجرای نمایش شاد و موزیکال «سفر‌های سندباد» در شهریورماه روز‌های سه‌شنبه تا جمعه ساعت ۱۸ در تالار ابوعلی سینا فرهنگسرای ابن سینا تمدید شد.

اجرای نمایش شاد و موزیکال «سفرهای سندباد» در فرهنگسرای ابن سینا تمدید شد.به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، اجرای نمایش شاد و موزیکال «سفرهای سندباد» به کارگردانی و نویسندگی احسان پویا به علت استقبال مخاطبان در شهریورماه و روزهای سه‌شنبه تا جمعه ساعت ۱۸ در تالار ابوعلی سینا فرهنگسرای ابن سینا تمدید شد.

در خلاصه داستان نمایشنامه آمده است: سندباد برای رساندن یک امانتی مهم با کشتی به آن سوی دریاها سفر می‌کند و در راه ماجراهای عجیبی را پشت سر گذاشته و با موجوداتی از جمله سیمرغ و شاه شامپانزه‌ها و... ملاقات می‌کند.

شایان ذکر است این نمایش مناسب گروه سنی سه سال به بالا و به مدت ۵۰ دقیقه با بازیگران و عروسک‌گردانان شیوا ‌شریعت‌زاده، ثمین همت‌زاده، نگین غیاثوند، محدثه سادات شریفی  به روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای نمایش کودک به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک‌قدس(غرب)، ایران‌زمین شمالی، جنب شهرکتاب ابن سینا مراجعه کنند و برای رزرو صندلی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۳۷۶۹۷۰۵۷۴ تماس بگیرند.

 

نظر شما