جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۳
کد خبر: ۱۴۱۲۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴

فیلم؛ پادکست «محمد(ص) پیامبری برای زمانه ما» منتشر شد

فرهنگسرای ارسباران به مناسبت فرا رسیدن ایام ارتحال نبی مکرم اسلام(ص)، پادکست «محمد(ص) پیامبری برای زمانه ما» را تولید و در فضای مجازی منتشر کرد.

پادکست «محمد(ص) پیامبری برای زمانه ما» منتشر شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای ارسباران به مناسبت فرا رسیدن بیست و هشتم ماه صفر، سالروز ارتحال نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، پادکست «محمد(ص) پیامبری برای زمانه ما» با معرفی کتابی با همین عنوان را ن تولید و در فضای مجازی منتشر کرد.

در این پادکست که محصول رادیو ارسباران و گویندگی آن بر عهده وفا قبادپور است، کتاب «محمد(ص) پیامبر عصر ما» نوشته « کارن آرمسترانگ» معرفی شده است.  

کارن آرمسترانگ نویسنده و پژوهشگر انگلیسی‌، تاکنون دوازده کتاب درباره دین‌شناسی تطبیقی تألیف کرده‌ است. وی به مدت ۷ سال راهبه‌ای کاتولیک بوده سپس در ۱۹۶۹ در دانشگاه آکسفورد ادبیات کلاسیک و مدرن خوانده و چندین برنامه تلویزیونی نیز درباره پولس رسول و تاریخ کلیسا تهیه کرده‌ و در ادامه این مسیر به نوشتن کتاب‌هایی در زمینه اندیشه دینی روی آورد در حالی که جهان‌نگری او بر آمده از بینش دینی مسیحی و خرد باوری غربی است.

در بخشی از این کتاب آمده است: «محمد» تصویری جذاب از بنیانگذار دینی ارائه می‌دهد که همچنان مسیر تاریخ جهان را تغییر می‌دهد؛ داستان محمد بیش از هر زمان دیگری مرتبط است، زیرا بینش مهمی را در مورد ریشه‌های واقعی یک اسلام که به طور فزاینده‌ای رادیکال شده، ارائه می‌دهد.

آرمسترانگ در مقابله با کسانی که اسلام را متعصب و خشن رد می‌کنند، تصویری واضح، قابل دسترس و متعادل از شخصیت مرکزی یکی از ادیان بزرگ جهان ارائه می دهد.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از این پادکست می‌توانند به صفحات مجازی فرهنگسرای ارسباران در پیام‌رسان‌های بله، ایتا، روبینو و کانال آپارات مراجعه کنند.

 

تعداد بازدید : 3
نظر شما