دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۴۱۲۵۳
|
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶

نمایشگاه و کارگاه گروهی خط (کالیگرافی) و نقاشی در فرهنگسرای ابن‌سینا

نمایشگاه و کارگاه گروهی خط (کالیگرافی) و نقاشی روز جمعه ١٦ شهریورماه ساعت ١٦ در نگارخانه فرهنگسرای ابن‌سینا گشایش می‌یابد.

نمایشگاه و ورکشاپ گروهی خط(کالیگرافی) و نقاشی در فرهنگسرای ابن سینابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه و کارگاه گروهی خط (کالیگرافی) و نقاشی روز جمعه ١٦ شهریورماه ساعت ١٦ در نگارخانه فرهنگسرای ابن‌سینا گشایش می‌یابد.

این نمایشگاه حاصل تلاش ١١ هنرجوی مدرسان نازنین رضاعلی، ⁠سمیرا رستگار نسب، ⁠زهره طاهری، ⁠نجمه السادات غیاثی است و ٤٠  اثر از ملیکا اسپری، نسترن غرابی طهرانی، سحر فراهانی، نازنین زهرا قاسمی، یلدا حضرت قلی‌زاده، کیمیا سادات هجرتی، سوسن مشایخی‌، فاطمه نصرآبادی، ستاره نا‌دری،   مریم نجفی، تکتم حسن‌زاده در این نمایشگاه حضور دارند.

شایان ذکر است  مدرسان علاوه بر نمایش آثار خود و هنرجویانشان، در روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه ١٨ و ٢٠ شهریور از ساعت ١٠ تا ١٢ کارگاه هنری برگزار خواهند کرد.

کارگاه روز یکشنبه توسط نازنین رضا علی (مطاعی) با تکنیک آبرنگ خواهد بود که یک خروجی کامل از آن گرفته خواهد شد. کارگاه روز سه‌شنبه خط نقاشی (کالیگرافی) است که سمیرا رستگار نسب تکنیک‌های مختلفی را اجرا و آموزش خواهد داد.

 این نمایشگاه از ١٧ تا ٢١ شهریور همه روزه از ساعت ١٠تا ١٧ پذیرای عموم علاقه‌مندان است و ورود برای عموم آزاد و رایگان است.

فرهنگسرای ابن‌سینا در شهرک قدس، خیابان ایران‌زمین شمالی، جنب شهر کتاب ابن‌سینا واقع شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با فرهنگسرای ابن‌سینا به شماره‌های ٨-٨٨٣٦٦٣٦٦  داخلی ١٢٢ تماس بگیرند.

نظر شما