پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۳
کد خبر: ۱۴۱۲۶۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
به‌مناسبت درگذشت آلن دلون سینماگر فرانسوی

نمایش و نقد فیلم «دو مرد در شهر» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «دو مرد در شهر» یکشنبه ۱۸ شهریورماه در ششصد و بیست و پنجمین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

نمایش و نقد فیلم «دو مرد در شهر» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «دو مرد در شهر» ساخته ژوزه جووانی یکشنبه ۱۸ شهریورماه ساعت ۱۸ به ‌مناسبت درگذشت آلن دلون سینماگر فرانسوی، در ششصد و بیست و پنجمین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

«دو مرد در شهر» یک فیلم درام، جنایی و هیجان‌انگیز محصول سال ۱۹۷۳ ایتالیا و فرانسه به نویسندگی و کارگردانی ژوزه جووانی، در سایت imdb  امتیاز ۷/۳ از ۱۰ را کسب کرده است.

این فیلم با صدای دوبله‌ متعلق به دوران طلایی دوبلاژ فیلم در ایران اکران و پس از آن با حضور کورش جاهد کارشناس و منتقد سینما و گفتگو با علاقه‌مندان سینما نقد و بررسی می‌شود.

پخش ویدیوهای برگزیده درباره آلن دلون این هنرمند مولف و فقید تاریخ سینما از دیگر بخش‌های این نشست است.

علاقه‌مندان برای حضور در ششصد و بیست و پنجمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی می‌توانند به بخش فیلم‌های خارجی سینماتیکت مراجعه کنند. امکان خرید حضوری بلیت (نقدی) نیز از نیم ساعت پیش از آغاز نمایش فیلم وجود دارد.

نظر شما