جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۴
کد خبر: ۱۴۱۲۷۵
|
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶

انجمن نجوم «ماه نو» در فرهنگسرای معرفت عضو می‌پذیرد

کانون نجوم فرهنگسرای معرفت با هدف ارتقا و توسعه دانش نجوم از میان نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های ستاره شناسی عضو فعال می‌پذیرد.

انجمن نجوم «ماه نو» در فرهنگسرای معرفت عضو می‌پذیردبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، جلسات کانون نجوم «ماه نو» به صورت هفتگی روز‌های چهارشنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ با حضور اعضا و به دبیری سحر بوذرپور در فرهنگسرای معرفت برگزار می‌شود.

از جمله فعالیت‌های این کانون می‌توان به برگزاری جلسات منظم آموزش کیهان شناسی، ایجاد فضای گفتگو درباره مباحث علمی، رصد اجرام سماوی موجود در آسمان شب با تلسکوپ، برگزاری و شرکت در همایش‌های علمی نجوم، کارگاه‌های تخصصی با حضور کارشناسان و استادان مجرب در حوزه نجوم و... اشاره کرد.

این کانون به منظور افزایش و گسترش فعالیت‌های مربوط به ستاره‌شناسی و رصد ستارگان و تقویت دانش عمومی نجوم در نظر دارد از بین نوجوانان و جوانان عضو فعال بپذیرد.

دوستداران علم نجوم برای عضویت و شرکت در این کانون می‌توانند به نشانی بلوار شهران جنوبی، روبه‌روی مسجد قائم(عج)، فرهنگسرای معرفت مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۳۱۹۳۰۴ تماس بگیرند.

نظر شما