سه‌شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۴۱۳۰۹
|
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸

نمایش و نقد و بررسی فیلم «برگ‌های افتاده» در فرهنگسرای اندیشه

فیلم برگ‌های افتاده (Fallen Leaves) به کارگردانی آکی کائوریسماکی، محصول سال ۲۰۲۳ در باشگاه «سینما اندیشه» در فرهنگسرای اندیشه به نمایش در می‌آید و نقد و بررسی می‌شود.

اکران، نقد و بررسی فیلم «برگ‌های افتاده» در فرهنگسرای اندیشهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم «برگ‌های افتاده» (Fallen Leaves) به کارگردانی آکی کائوریسماکی، محصول سال ۲۰۲۳ در باشگاه «سینما اندیشه» دوشنبه ۱۹ شهریورماه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای اندیشه به نمایش در می‌آید و نقد و بررسی می‌شود.

«برگ‌های افتاده» بیستمین فیلم این فیلمساز فنلاندی و ادامه سه‌گانه او درباره طبقه پرولتاریاست که پس از نمایش با حضور محسن بیگ‌آقا نویسنده و تحلیلگر فیلم، مهدی سلطانی گرد فرامرزی پژوهشگر مطالعات سینمایی و محسن سلیمانی فاخر نویسنده و منتقد سینما نقد و بررسی می‌شود. 

این فیلم داستانی ملموس درباره  دو انسان تنها از طبقه کارگر را روایت می‌کند که به طور تصادفی با هم آشنا می‌شوند، همدیگر را گم می‌کنند و باز به هم می‌رسند. فیلمی که مملو از ارجاعات سینمایی است و کائوریسماکی بیش از هر زمان دیگری متقاعد شده است که فیلمی را بسازد که به جای جنگ، زندگی و عشق را گرامی بدارد.

حضور در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی، فرهنگسرای اندیشه مراجعه کنید. 

نظر شما